Addicted

0kommentarer

 
Har ett kraftigt beroende av Gruvbyns te från Sala silvergruva. Var där med bror och mamma när vi var påväg mot Dalarna för någon vecka sedan. Frågan är ju var jag ska hitta lika gott te igen, om jag inte vill åka till Sala såklart.
 
Imorgon är det söndag och en ledig dag. Tänkte inte göra så mycket ikväll, bara ligga hemma och sova. Fast det lät ju inte så jättekul, så jag drar med Filip på nya Spiderman. Har velat se den ett tag, men har nog lite för höga förväntningar på filmen. Nåväl, den lär ju vara bra ändå!
 
Mamma har varit på landet i några veckor medans jag, min syster och hennes pojkvän har bott här i lägenheten. Imorgon kommer mamma hem igen, så det betyder att det måste städas. Big time. Vi har jobbat ganska mycket alla tre den senaste veckan, så det sätter sina spår. Ska plocka lite och sen dra ett varv med dammsugaren. Blä, hatar att dammsuga. I alla fall med det monster till dammsugare vi har. Hur som helst måste det göras, så det är väl bara att sätta igång!
Hejdå!

Kommentera

Publiceras ej