Mina Drömmars Stad

0kommentarer

Hola!

Är så trött så jag inte vet var jag ska ta vägen men måste verkligen plugga. Prov imorgon och känner mig inte direkt redo. Kvällen äro ännu ung, så jag tänkte att jag har väl ändå tid att sitta lite vid datorn. Knåpar ihop en ny spotifylista och redigerar lite bilder från gårdagens trip till staden. Hann inte ta alla 24 inför uppgiften så ska nog åka in imorgon igen.


Stockholm är bra fint ändå.

När jag var inne för att fota igår var det ju världens finaste väder. Blev så lycklig över att det var ljust. Dock var det fortfarande kallt, så förfrös nästan fingrarna när jag skulle knåpa med kamerainställningarna. Kan säga att det var skönt att komma hem när mamma frågade om vi skulle köpa pizza. Trött och frusen tjej + pizza = lycka. Köpte även ett par glasögon på hm. Väldigt äkta, för jag har ju så dålig syn   ;pPpPpp
Nej, men jag ska på en skiva nu i februari med nördtema så jag kände att det vore perfekt med ett par fina bågar. Jag älskar egentligen glasögon. Eller ja, det beror ju på vad det är för modell såklart.


Oh well, nu blir det leder, skelett, muskler och massagetermer för hela slanten!
Hejsvejs!

Kommentera

Publiceras ej