Lördag igen

0kommentarer

Hej!

Är så glad att det äntligen är helg, trodde aldrig veckan skulle ta slut. Idag har jag jobbat på förmiddagen och bara softat sen jag kom hem. Är allmänt irriterad nu, kan inte riktigt bestämma mig för varför eller vad jag är irreterad på. Men jag är ändå irriterad, haha. Så jag känner bara för att baka massa muffins, äta alla själv, krypa ner under täcket och sova tills vintern är slut. Synd att man inte bara kan göra så.

Nåväl, slut på klagandet. Jag har ju faktiskt köpt en ny kamera och tänkte visa lite bilder. Har ju bara provat lite inställningar och liknande, så inte så spektakulära motiv direkt. Så, här kommer det:



Alla bilder är tagna under kvällstid i dåligt ljus och de ser ändå helt ok ut? Helt galet vad nöjd jag är. Längtar tills lite ljusare tider så får vi se för vad den går för då.

Nu blir det väl kanske lite lite bakning och sen mys i soffan.
Hejdår!

Kommentera

Publiceras ej