In a Golden Cage

0kommentarer



Hej!

Klockan är sent
och jag borde sova. Min första lektion imorgon börjar 13.20, så det är rätt lungt ändå. Idag var jag på skolan för två lektioner, och en av dessa lektioner var skrivningen på den teoretiska delen i massagekursen. Gick väl sådär, det var sinnessjukt många frågor. Efter det gick jag hem, drack kaffe och började plugga engelska. Det fungerade faktiskt rätt bra, men när klockan närmade sig sju började det klia i fingrarna av uttråkning. Tror jag var lite hög på kaffet också, skakade nästan. Var tvungen att bli av med lite överskottsenergi, så satte på musik på hög volym och hoppade omkring i rummet som en galning. CraZydanceR.

Lite lugnad satte jag mig ner och pluggade igen, men gav snart upp med det. Tog fram ritplattan istället, första gången på säkert 100 år. Var väl trevligt men jag har blivit ringrostig. Hur som helst skulle jag gärna vilja ha två tavlor som bilden visar ungefär. En öppen fågelbur i ena tavlan och en fågel på den andra. Som att fågeln rymt och bytt tavla, hehuhhi.

Hämtade ut mitt pass imorse. Började inte förän klockan ett så tänkte att jag lika gärna kunde ge polisen ett besök och fota staden lite på samma gång. Tog de sista bilderna som var kvar på rullen. På torsdag ska jag framkalla negativen och torsdagen efter det kan jag nog framkalla de första pappersbilderna. Vill verkligen se resultatet, det kan bli skitbra men raka motsatsen med. Så jag väntar med spänning.

Nä nu har jag inte tid att skriva mer strunt! Jag ska borsta tänderna, sova, kliva upp, besöka gymmet och till sist gå till skolan för ett hemskt otrevligt engelskaprov.
Gonatt

Kommentera

Publiceras ej