Finaste vädret i stan

0kommentarer

Nämen hej!

Idag är det finväder igen, äntligen! Ska ta med mig skolans kamera, åka in till stan och fixa min fotouppgift. Har lite olika "moment" jag ska fota och alla bilder ska höra till ett tema. Jag tänkte ta tema Stockholm så kan jag åka in, promenera lite i gamla stan, på söder, i parker, på drottninggatan och ta massa bilder. Eller ja massa och massa. Med skolans analoga kan jag max ta 24 bilder och 12 av de 24 ska lämnas in. Så det blir inge vårdslöst klickande idag inte. Tar med min systemis också, så får jag lite bilder som jag ser hur det blir på en gång. De analoga måste ju framkallas innan, så resultatet blir okänt tills de ligger i framkallningsbadet. Kul hur som helst!

Är väldigt stressad nu, har rätt mycket i skolan nu till veckan. Tungt teoriprov i massagen på tisdag med massa muskler, skelett och fakta som ska sitta. På onsdag blir det engelskaprov också, som är på typ allt vi har haft hittills. Nåväl, jag ska väl fixa den här fotouppgiften och sedan sätta mig med massagen. Blir en spännande dag, återkommer om det blir några fina bilder.

Puss hej

Kommentera

Publiceras ej