Down by the riverside

0kommentarer

Hola!

Imorgon är det dags för mitt sista matteprov. Förhoppningsprov mitt sista matteprov någonsin. Efter matte E tänker jag inte läsa mer, det är nog min smärtgräns. Nåväl, pluggandet ikväll har väl gått sådär. Orkar typ inte bry mig om hur det går. Oj, låter lite som en trotsig tonåring. Har känt mig lite som det den senaste tiden, har ingen riktig motivation längre. Det hör väl ihop med årstiden antar jag, att vara trött osv.

Kvällen har jag då spenderat med matte, men kanske inte så mycket som jag egentligen borde ha gjort. Istället har jag ätit kakor, druckit te, suttit vid datorn och nu försöker jag spela lite piano. Är dålig på att få höger och vänster hand att sammarbeta, så det går sådär.


Borde gåoch sova eftersom provet börjar åtta imorgon.
Natti!

Kommentera

Publiceras ej