Den 11 januari

0kommentarer

Tjo!

Skolan har verkligen inte mjukstartat, snarare tvärt om. Imorgon kemiprov, på måndag nästa vecka svenskarapport och matteprov samma vecka på onsdag. Livrädd för matten villjag lova. Har ändå en känsla av att det kommer gå bra, med tanke på att det kanske är mitt sista matteprov, någonsin. Sista provet i matte E, jag ska inte läsa fler mattekurser i gymnasiet och ifall jag läser biokemi ingår ingen matte. Åh, vilken lycka.

Idag fick jag ett sms från posten om att mitt paket fanns att hämta på ICA. Så jag gick och hämtade ut det efter skolan och jag var livrädd att tappa det på vägen hem. Väl hemma tog jag upp min alldeles egna canon eos 600d ur sin låda. Batteriet håller på att laddas så har inte tagit första bilden än. Den kommer väl snart, hihi.

Så jag ska väl gå och pröva den där kameran och sova sen.
Puss och gonatt ♥


weheartit

Kommentera

Publiceras ej