26 januari, torsdag

0kommentarer

Hej!

Jag är trött, less, uttråkad osv. Vill inte göra någonting, allt är bara jobbigt och tråkigt. Borde plugga men gör det inte, så sitter och tittar på TV istället. Osså äre sämst på tv ;pPPpPP
Ehehihho, jag är för trött för det här och det är absolut inte synd om mig, men jag har en dålig vana av att klaga för mycket. Åtminstonde här verkar det som.

Ah well, kan ju berätta om de tre sakerna jag inte kan sluta tänka på:
  • Thailand om lite mindre än fyra veckor!!!! Kan inte vänta eller tänka på annat.
  • Uppsala i höst. Intagning, lägenheter osv. Det snurrar i min skalle.
  • Studenten!! Typ största dagen eveeeer.

Så ja, jag ska väl försöka tänka på allt det braiga som kommer nu i vår. Det blir nog bra det. Plugga och sova lite också, som alltid.

Ja, det var väl allt.
Hejs.

Kommentera

Publiceras ej