Fredagsmys

0kommentarer

Hej!

Det är fredagkväll igen och jag är dötrött. Började dagen med vad jag trodde skulle vara massage men som visade sig vara ett gympass. Fortsatte lite irriterad till kemin med en faktiskt rätt rolig lektion eftersom vi mest fick se experiment. (Några som ska söka till gymnasiet i höst var med på lektionen, så Erik ville väl inte skrämma iväg de små stackarna med en hemsk genomgång.) När jag slutat efter lunch försökte jag ta mig till Sundbyberg. Det har ju snöat lite nu så SL fungerar inte överdrivet bra, men jag behövde bara vänta 15 minuter på tåget.

Så jag kom ändå till jobbet, precis i tid. Fick åka hem med mamma så behövde inte krångla mer med tågen. Kom hem och rann ut som en liten pöl i soffan. Nu ska jag gå och sova eftersom jag jobbar tidigt imorgon igen. Går väl till tåget runt 06. Skönt. Känner att det här har varit en väldigt spännande fredag. Nåja, jag kommer ju i alla fall tjäna pengar!

Tänkte lägga upp två bilder
till från Stockholmsvisiten, men den andra verkar inte vilja laddas upp. Nåväl, den får jag väl visa en annan dag. Nu blir det sängen.
Natti

Kommentera

Publiceras ej