Love is Tough Time is Rough

0kommentarer

Hej alla mina kära hjärtevänner, glad alla hjärtans dag på er! ♥

Dagen till ära har jag skrivit labrapport, skålat med mjölk i duralexglas och tröstätit kakor med Amanda. Min rapport ligger nu på 1880 ord så jag är nöjd. Imorgon blir det inlämning och möjligtvis en likartad dag, behöver skriva en kemirapport istället för biologi.

En romantisk middag för två helt enkelt:


Insåg precis att klockan var efter tolv, så den magiska dagen är förbi och jag borde sova sedan länge. Börjar rätt sent imorgon, så det är lungt ändå.

Jobbade igår efter skolan, tiden gick fort så det var skönt. Fick erbjudande om att jobba nu igen på lördag, men tackade faktiskt nej. Kommer verklige behöva den här helgen till plugg och packning.

Nåväl, nu ska jag dö i sängen.
Nattis! ♥

Kommentera

Publiceras ej