In Ashes are Gold

0kommentarer

Hej!

Ikväll har jag och Amanda kört en favorit i repris: skriva en laborationsrapport på en kväll. Alltså herre, två långa rapporter på två dagar. Är typ helt mos i hjärnan, men så glad och lättad!

Fick hämta ut min studentmössa idag på skolan! Var superhypad över det men den satt lite tight. Eller ja, lite är en undersrift. Jag fick typ ont i huvudet av att ha på mig den, men det är läder i den delen som sitter runt huvudet. Så jag hoppas att den kommer töja ut sig lite. När ABC-gruppen var på skolan prövade jag en i storlek 55 och den satt perfekt. Den lär ju ha varit väldigt uttöjd och välprovad så jag får väl bara härda med min till en början. Den lär väl ge med sig snart. Får lägga upp en bild någon annan dag, är så fruktansvärt trött nu. Slutade typ vid 16.30, gick hem och började skriva nästan på en gång. Blev färdig nu för en stund sen, har precis skickat in den. Klockan är ju innan tolv och det var idag den skulle in, så det borde väl gälla? Jag får väl i alla fall hoppas på det.

Snacka om att jag pluggat intensivt den senaste tiden. Det är inte direkt som att det tar slut nu heller. Imorgon behöver jag göra instuderingsfrågor till religionen och kanske titta lite på engelskaprojektet. Druknar i plugg just nu, men det är så värt det. Om en vecka har jag nog faktiskt landat i Thailand. När jag sätter mig på planet kan jag verkligen pusta ut. Ska bli så skönt!


Nä, nu måste jag sova, ska upp tidigt och besöka tandläkaren imorgon!
Gonatt ♥

Kommentera

Publiceras ej