I met up with the King

0kommentarer




Hejj!

Ikväll håller jag på att packa för fullt. Kan inte tänka på så mycket annat än resan idag. Imorgon är sista skoldagen så allt material som ska med måste fixas senast imorgon. Känns som om jag kommer glömma något superviktigt, så försöker verkligen strukturera och prata med alla lärare. Vi får väl se hur det går, jag överlever nog hur som helst.

Imorse pratade jag med mamma och undrade om jag kunde gå ner till forex och växla till baht idag. Hon blev förvånad över att jag inte gjort det och jag flippade lite. Hon sa att man i vissa fall kan behöva beställa valuta och hämta någon dag senare? Hade ingen aning om detta och enligt forex hemsida tog beställning över internet minst tre dagar. Jag åker om två. Hjäääääälp. Gick hur som helst förbi forex efter skolan och killen där sa att baht var det inga problem med att få på en gång. Det är ju tydligen högsäsong. Thailand har ju blivit värsta svennestället höhö. Så fick mina pengar utan problem.

Money, money, money.

Var allmänt förvirrad idag. Började dagen med tanken om att min första lektion var massage. Så jag var färdigombytt och nästan påväg in i simhallen när jag insåg att det var måndag och jag skulle ha foto. Bara att vända tillbaka till skolan. Tidig alzheimers? Hade i alla fall foto och sen fysik. Under fysiken fick jag ont i magen och blev allmänt ofokuserad. Var först jättehungrig men när vi skulle äta på lunchen hade jag så ont att jag typ bara petade i maten. Tog en ipren och typ sov genom hela biologilektionen. Var tvungen att vara kvar eftersom jag skulle ha projektredovisning med Filip för tvåorna vid ett. Hur som helst släppte det turligt nog mot slutet av biologin och redovisningen gick väl bra. Fick lite fnissanfall, tappade bort mig osv, men det hör ju till när man redovisar.

Nu ska jag plugga inför engelskaredovisningen och religionsprovet som är imorgon. Jobbigt, men snart tar jag semester hehhihiho! Sista skoldagen imorgon. Har lite panik över att jag åker så snart, känns som att det är massa som borde fixas. ÄSCH, det löser sig!

Nu blir det plöggeht.
Hejs!

Kommentera

Publiceras ej