I have Planted it Here now

0kommentarer

Hej!
Tänkte berätta lite om min dag:


Vaknade, tittade ut genom fönstret och såg på de vita träden. De var helt täckta av snö, men den försvann snabbt igen när det började att blåsa.

Åt frukost med min kära mamma. Efter det softade vi lite innan vi gick och ut på en promenad då handlade på vägen hem.

Bakade en citronmarängpaj också, tänkte att det kunde vara trevligt. Blev jättegott men både citronsmeten och marängen blev lite rinnig. Därför flöt den ut i en pöl när man serverade den, men det blev gott ändå.

Efter fikat filosoferade jag en stund, fotade blommorna som trillat av min orkide och tittade länge på det görna ljuset. Blir typ hypnotiserad nu när jag kollar på gif-animationen, waow. Sen under kvällen såg jag The Kings Speech, en film som jag tycker är jättebra.

Så det har varit en bra slapparsöndag. Har släpat med mig både biologi och fysik hem som jag borde läsa men orkar inte. Så jag struntade helt enkelt i det. Det kommer fler chanser, jag dör inte av en söndag utan plugg (hoppas jag). Nu är klockan som vanligt för mycket så jag borde sova.

Natti

Ps. Varför finns inte låten från kaffereklamen i spotify?! Den här I Have planted it here now, close to our hearts-låten. Eller hur texten nu är. Älskar låten och vill lyssna, lyssna, lyssna. Ds.

Kommentera

Publiceras ej