Fullt upp

1kommentarer

Hej!

Det är rätt mycket är inplanerat nu och jag är dötrött. Idag började jag tidigt och kom knappt upp ur sängen. Direkt efter skolan blev det att fara till jobbet, för tredje fredagen i rad. Kom hem och dog i soffan vid sjutiden och har suttit kvar där sedan dess. Borde väl kanske gå och lägga mig nu eftersom det blir jobb imorgon igen. Fick dessutom jobb på måndag under eftermiddagen, så får åka direkt efter skolan. Det är många sjöterskor som är sjuka eller bortresta, så jag "måste" hjälpa till. Eller, jag måste egentligen ingenting, men det är ju dumt att tacka nej till jobb när jag behöver pengar.

Har till veckan ett prov och en eller två rapporter att skriva. Ska hinna detta imorgon efter jobbet och på söndag. Vill egentligen träna också, men vi får se vad som hinns med. Vi har så många prov nu fram till påsk så det är inte sant. På kemin skulle vi försöka ge ett förslag om ett provdatum men det gick typ inte. Världens diskussion och tillslut blev provet om två veckor, samma vecka som religionsprovet och en muntlig engelskauppgift. Dock så har jag hunnit åka då, så får göra kemiprovet en vecka efter jag kommit hem igen. Verkar som om jag kommer undan rätt lindrigt under resan ändå, missar inte så mycket i skolan. Bara det där kemiprovet och massageprovet, men båda har jag kunnat flytta.

Var på apoteket för någon dag sedan och handlade lite att ha med på resan. När jag skulle betala fick jag en chock med tanke på att det gick på mer än 600 kronor?! Insåg sen att då ingick twinrixen på 400, så det var inte så jättedyrt. Men ändå, jag är ju typ stammis på apoteket vid det här laget.

Nu ska jag krypa ner under täcket, ställa klockan på 05.15 och sova fram tills dess.
Natti

Ps. Den som kan klara av alla dessa punkter lär ju inte vara mänsklig. Ds.

1 kommentarer

Joseful

11 Feb 2012 11:21

Heja Lina! Man far faktiskt saga nej ibland ocksa, visst ar pengar behandigt men inte allt. Pussis <3

Kommentera

Publiceras ej