Den där mössan

0kommentarer

Hejsaaaan!

Första lediga fredagen på fyra veckor. Det känns som en halv evighet. Den senaste veckan har verkligen bara sprungit fram, om nu veckor kan springa. Pluggat eller tränat varje dag. Skrivit ett prov och två rapporter. Laddar upp inför de få dagarna jag går nästa vecka. På måndag är det projektredovisning, på tisdag är det religionsprov och en muntlig engelskaredovisning.

Jag och Sofia fick skjuts hem av Amanda efter skolan, vi drack te och åt varsin kaka. Amanda stannade bara en snabbis, men Sofia stannade ett tag så vi kunde fixa våran engelskaredovisning till tisdagen. När vi väl satt oss vid datorn och skulle göra PowerPointen insåg vi att jag saknade mitt dokument med information och källor. Det var kvar på skolan, eller ja i skolans nätverk. Som tur var så var Filip fortfarande kvar på skolan och kunde skicka! Woho! Så ja, tack vare Filip kunde vi göra arbetet. Tack Filip!

Nu sitter jag här och bara lallar runt, men ska göra lite religion innan jag soffar ihop totalt. Lägger upp några bilder på studentmössan också, det har jag ju sagt att jag ska göra. Känns lite absurt att gå runt med den här hemma, har nog inte fattat att det är vi som tar studenten snart. Nåväl, jag lär väl inse det snart!



PS. Angående kemilaben jag skickade in häromkvällen.... Jag hade fått svar från min kemilärare som sa:

"Hej Lina!

Det är inte försent, men filen är inte med."

Pinsamt. DS.

Kommentera

Publiceras ej