Lucia

0kommentarer

Det är för mycket som händer just nu. Har haft lab nu i veckan så är helt död efter det, men man kan ju inte stanna upp och ta det lungt nu, nej nej. Har muntlig examination på måndag, så då ska man kunna alla diskussionsfrågor och 20 spektran ska vara tolkade. Livet.
Nåja, har väl tuggat mig igenom det mesta, för i helgen kommer jag inte hinna plugga. Imorgon kommer Mårten och sen Filip på lördag, KUL!

Annars då?
Jo, har väl hunnit med en massa de senaste dagarna. Tvättade för första gången igår på en evighet. Har alltså äntligen rena strumpor igen. Fantastiskt. Efter tvätt tog jag mig till Kalmars för lite öl och trevligt sällskap. Rolig kväll, men var inte den piggaste idag. Har suttit på nation och pluggat. Gör ju ingenting annat, och ändå hinner man inte riktigt med sig. Intalar mig att det snart är jullov.

Är helt död ikväll. Hade tänkt gå på lite lussemys, men orkar helt enkelt inte. Borde egentligen städa rummet eftersom jag får finbesök imorgon, men vi får se jur mycket jag orkar.
Blä, jag orkar inte vara trött. Orka orka.

Kommentera

Publiceras ej