December Speed

0kommentarer

H e j !

Livet känns allmänt bra idag. Tänkte sammanfatta allt braigt med en lista:
  • Bara en föreläsning imorgon, sen jullov.
  • Storstocken imorgon!!!!!
  • Hade en superfin dag igår. Tack till alla fina som på ett eller annat sätt firade min födelsedag, både igår och i helgen!
  • Ska träffa mina kusiner ikväll och mysa/brottas/busa.
  • Snart jul och nyår, massa kuligheter!
  • Terminen är nästan över och har klarat alla tentor/kurser.
  • Åt choklad och såg på julkalendern förut, livet.
Ja, det är väl typ det. Ska plocka ihop mig lite nu, gå på stan en sväng och sedan till Josse. Dit ska mina kusiner med familj komma, så vi ska mysa på och fika ikväll. Imorgon har jag sista föreläsningen innan lov och på kvällen ska vi ut på storstocken och dansa dansa dansa. Kan aldrig få nog.
 
På fredag åker jag hem till Jakobsberg, jobbar lite och kommer tillbaka till Uppsala för att fira jul. En sväng till Sundsvall i mellandagarna och sen tillbaka till Uppsala för nyårsfirande. Åh, ska bli så himla kul!
Nu ska jag och livet fortsätta vara bra och mysa.
Puss!
 
Lite fina bilder från we♥it för att förgylla dagen ytterligare:
 
Ursäkta, men ni måste verkligen googla askew. Så knasigt hahaha.
 

Kommentera

Publiceras ej