Året var 2012 - 4

0kommentarer

Oktober :
Hösten smög sig på med mörker och kyla. Bakade bullar, var på dop, flyttade in i ett eget rum, sprang studentloppet, var i Sundsvall för en myshelg och pluggade inför tentan. Festligheter var det ju också, som det har varit mest hela tiden sedan jag börjat plugga.


 
November :
Mörk och dyster månad den där november. Skrev min andra tenta, köpte en ljusslinga och försökte göra mitt rum lite mysigare, klädde ut mig till hösten, läste jobbig kemi, var på fest, lagade mat och ritade. Jobbig månad, men plugg och tenta gick ju bra i alla fall.
 
 
December :
Snabbaste månaden någonsin. Hade mycket att göra, var trött pga det ständiga mörkret och plugget. Fick besök av Julia en helg och sen av Filip och Mårten nästa. Firade min födelsedag, firade att labveckan var över och firade avslutningen. Firade väl att jag klarat av hösten i Uppsala. Har haft mycket att göra så inte varit så aktiv här på bloggen. Ja, förutom de köttiga inläggen med sammanfattningen av året hehihio.

 
S A M M A N F A T T N I N G S V I S      :
Ett bra år med många fina minnen. Störst var väl studenten, körkortet och flytten till Uppsala antar jag. Hoppas att 2013 blir fint.

Kommentera

Publiceras ej