Året var 2012 - 3

0kommentarer

Juli:
Tog en massa bilder, jobbade, övningskörde, åkte en sväng till Dalarna, drack mängder av gruvbyns te, skickade ut tackkort och plockade blåbär. Var otroligt stressad mest hela tiden över allting. Sökte boende i Uppsala, var nervös över att börja på universitetet, orolig över uppkörning, pengar, tid osv.

 
Augusti:
Ojojojoj, Augusti var det ja. Var så stressad över allt så jag visste inte var jag skulle ta vägen. Teoriprovet och uppkörningen var nära. Skulle dessutom jobba, träffa kompisar (Aida kom från Götet till Stockholm!), oroa mig för Uppsala, skola och boende. Resulterade i en ledsen Lina med stressmunsår gånger tusen. Men allt löste sig bra, så i slutet av månaden kunde jag själv köra bil lagligt och jag fick ju bo hos syster i Uppsala. Puh.

 
 
September: 
Började på Universitetet och biomedicinprogrammet. Hade några hektiska veckor med nollning i början av terminen. Var ute på diverse festligheter, blev emo för en kväll, blev utsedd till årets nolla, läste allmän kemi och såg Adrian Lux på Debaser med Maria. Sommaren tog slut på riktigt.

Kommentera

Publiceras ej