Uppkörningsförbannelsen

0kommentarer

Hej igen kompisar.
 
Skulle ju som sagt köra mest hela dagen idag. När vi var inne på körvända nummer två körde vi lite motorväg. Hade kört av i Kungsängen och tänkt sedan köra ut på E18 igen. När jag kör där, max 40 km/h, så smäller det bara till bakom mig. Det lät så otroligt högt, jag trodde typ det blev punka på bilen så fick typ panik och tänkte att vi behövde stanna mitt i vägen osv osv. Fast det var vänstra rutan bak som bara hade gått sönder med en hög smäll, så hela baksätet var fullt med glas och verkligen HELA rutan hade gått sönder. Mamma trodde att någon sköt på oss typ, för att det lät så högt. Men hallå, vem skulle skjuta på oss liksom haha? Ingen sten eller liknande hade kommit in, så det hade troligtvis bara varit en otrolig spänning i glaset så det hade plötsligt gått sönder.
 
Jag fick ju lite panik eftersom jag behövde repetera allting idag. Även om man kan backa runt hörn, fickparkera osv så glömmer man lite när det gått ett tag. Så vi skulle repetera allting, då ska ju bilen självklart gå sönder. Så vi körde bort med den till verkstad på en gång. Fick som tur var låna en bil av mammas kompis. När jag stängde av den bilen blinkade instrumentpanelen och bilen började pipa om jag öppnade dörren. Så då hade det blivit elfel där. Jaha, andra bilen för idag som jag förstör typ buuhuhuhuuh. Nä, det var ju inte mitt fel direkt, men lite konstigt ändå. Dagen-före-uppkörnings-förbannelsen kanske. Haha, hoppas det går bra imorgon bara, och att jag inte gör samma sak igen. Hihi, tokigt.
 
Imorgon vid den här tiden kan jag förhoppningsvis kasta övningskör-skylten dit pepparn växer. Kommer ej sakna den. Inte ett dugg. Nu måste jag få sova ordentliget så jag är pigg och vaken imorgon!
Gonaaaaaaaaatt

Kommentera

Publiceras ej