This is boring me

0kommentarer

Hej!
 
Sitter och försöker läsa körteori. Det är äckligt tråkigt. Mindre än en vecka kvar, så nu är det bara att nöta. Ska köra lite sen också, är så nervös inför körningen. Huga.
 
Hade idag tänk göra tusen saker och har hunnit med typ 10% av dessa. Har dammsugit i lägenheten, träffat Maria ett tag och läst teori. Hade tänkt springa också, gå ner till Jakan, plugga mycket mer än jag gjort osv. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig. GIck med Maria på IKEA och ja, jag älskar ju det, så efter det var jag glad heheiho.
 
Imorgon ska jag jobba tolv timmar igen, så kommer nog inte vara jättepigg när jag kommer hem sen på kvällen. Nåja, man kan inte vara i toppform jämt. På torsdag kommer Aida från Göteborg hit, så jag ska vara med henne, Mårten, Filip och flera i helgen, tror det kommer bli kanon!
Nu: mer teori!
Har fått över Gotlandsbilderna till datorn nu, så snart kommer flera!

Kommentera

Publiceras ej