Sentimental

0kommentarer

 
Hej.
 
Imorgon ska jag åka till Uppsala med min stora ryggsäck och i stort sett flytta. Jag har ju inget eget boende än, men kommer ju inte riktigt bo här i Jakobsberg heller. Så kommer leva i min väska.
 
Har alltså packat nästan allt idag. För att packa var jag tvungen att städa rummet, så då gick jag igenom en massa grejer. Blädrade i min gamla kalender, tittade på studentbilden av klassen, kollade på foton, tänkte på grundskoletiden osv. Blev väldigt sentimental helt enkelt.
 
Idag känns det mest bara jobbigt med tanken att flytta. Inte bara att jag gör det, nästan alla andra gör det ju också.Allt blir annorlunda, nytt och lite jobbigt. Men det är väl bra det med, det mesta blir ju bättre.
 
Nåväl. På onsdag har jag upprop och efter det kommer nog allt bara rulla på. Tror det kommer bli både jobbigt och hur kul som helst i Uppsala och på universitetet. Har inget internet från början, så tar inte med mig datorn. Återkommer väl och uppdaterar att jag lever någon gång ibland.
 
Ja, ska väl sova nu. Sista natten här hemma. Uhhhhhh, ångeeeeest.
Hejs.

Kommentera

Publiceras ej