Semesta? Naj, jobbe!

0kommentarer

Hej!
 
Har idag jobbat 12 timmar = död Lina. Kom hem förut vid sju och hittade ett tjockt kuvert från Uppsala i brevlådan. Massa trevlig information om nationerna, att vara recentior och annat. Kartor också, kan vara bra att ha med tanke på mitt obefintliga lokalsinne. Ska bli galet spännane att flytta, men det känns ju lite läskigt såklart haha. Det kommer nog vara riktigt kul, men jobbigt också. Nåväl, man får väl ta det som det kommer.
 
BIlden gick ju sönder dagen innan uppkörningen, och är ännu inte lagad. Hoppades på att den skulle vara färdig till idag, så att jag kunde ta den till jobbet imorgon. Fast den var inte klar riktigt än. Så jag ska nog hämta ut den imorgon efter jobbet istället. Har fortfarande inte kört bil sen uppkörningen. Vill köra själv, nu!
 
Fast just nu måste jag verkligen sova. Ska upp tidigt imorgon igen. Bara två pass kvar, sen har jag inget mer jobb för i sommar. Galet skönt!
 
Tänkte lägga upp lite fler bilder från helgen, den här gången från dagen vi badade. Bilderna att gå igenom tar aldrig slut. har fortfarande kvar bilder från Gotland och Thailand som jag var i för hundra år sedan. Jag får väl slänga upp eftersom. Men nu ska jag sova.
Natti!

Mårten ser ut att ha kommit direkt från Baywatch och Aida langar hoppbilden.

Baywatch-Mårten, Seriös-Aida och Arg-Filip. Härliga människor haha.

Aida tyckte det var kallt i vattnet!

Filip attackerar.

Kommentera

Publiceras ej