Never ending story / Stockholm

0kommentarer

Hej igen!
 
Har idag haft kanske världens skönaste dag. Låg som sagt kvar i sängen länge imorse och bara tog det lungt. Gick upp när klockan började närma sig två och satte då igång att klippa och sy för att göra min hjälte-outfit. Har bestämt mig för Sailor Moon i alla fall. Ska försöka fixa färdigt tills imorgon så jag kan ta kort och visa heheihio.
 
Har redigerat de sista bilderna från helgen när Aida var här, äntligen. Tar en himla massa bilder, och det är ju kul, men att gå igenom och redigera är ju så långtråkigt. Nåväl, nu är det gjort. Nu har jag bara Gotlandsbilderna och det sista från Thailand kvar. Suck.

Filip och en flörtig Aida.

Vi tog på oss fina hattar och kände oss franska.

Kaffe och supergoda bullar, MUMS!


Nu ska jag bädda ner mig i sängen igen och slå på en film.
Hejdo!

Kommentera

Publiceras ej