Krånglande dator och trötthet

0kommentarer

Hej!
 
Tänkte kolla igenom bilderna från Gotland, redigera lite osv. Satte in minnsekortet, men inget hände. Krånglade på i en evighet och JC försökte också, men tydligen så har drivrutinen eller liknande för usb-porten lagt av. Så datorn läser alltså inte av mitt minneskort och jag kan inte lägga över bilderna. Buhuhuhu. De finns ju i alla fall på kameran och JC sa att han skulle försöka fixa det, så det blir nog bra.
 
Är så djuriskt trött nu. Var på gymmet med Mårten förut och han skulle köra grabbpasset nummer ett: bröst och armar. Jag hängde på så gott jag kunde, kan säga att mina armar är döda nu. Orkar knappt prata i telefonen för att det är så jobbigt att hålla upp armen. Så illa är det, hahahha.
 
Var och såg spiderman igår, äntligen fick vi se slutet! Den är ju så bra, så det var lätt värt att se den igen. Dock så var det ju lite störigt att det blev en cliffhanger på slutet, igen. Nåväl, den var som sagt bra i alla fall.
 
Nu måste jag slänga ihop lite mat innan jag dör av svält. Sen borde jag städa lite här i köket, jag kan ju vara lite slarvig av mig och lämna disk och liknande huller om buller. Hehehehhe. Så jag har lite att göra.
Hörs!
En gammal bild från Gotland, snart kommer förhoppningsvis de nya!

Kommentera

Publiceras ej