JAAUUUWWÖÄÖÖHÖHÖÖÖAAHAHEEIIIOOOOAAAWAWAA

1kommentarer

 
JAG KLARADE UPPKÖRNINGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
AHHAHHAAAAAAAAAAAA, JAG HAR KÖRKORT!
 
Åh, hjälp, kan inte tro det. Körde som en jävla mupp med inspektören och var bombsäker på att han skulle kugga mig. Så säger han "det var ju ingen toppkörning, men det räcker precis till ett godkänt". Jag trodde han skojade med mig tyyyyyyyyyyyyyp. Men nejdå, han kryssade i godkänt och jag började grina, hehehehe. Fast bara lite. Sen skrek jag av lycka.
Hjälp vad härligt. Ska gå och kasta övningskör-skylten.
Hörs!

1 kommentarer

Julia

30 Aug 2012 17:10

Hej, jag hade ju glömt att kommentera grattis på din blogg också!
Sailor Moon-kläderna såg köng ut :D
P.s Kolla gärna in min, Fanny och Sofies projektblogg: www.linneflickorna.blogg.se (Den är fortfarande uunder uppbyggnad!)

Svar: Åhhh, king! Ska försöka läsa så mycket jag kan, men just nu är det lite mycket att göre heheihhho.
Lina Thelander

Kommentera

Publiceras ej