Dygnets få timmar

0kommentarer

Hej kompisar!
 
Det händer för mycket och dygnet har alldeles för få timmar. Har den senaste veckan varit saker mest hela tiden, samma sak blir det vekcan som kommer.
 
Igår jobbade jag förmiddag och åkte direkt in till stan med Filip och Mårten. Vi såg lite utav prideparaden (var med i den i typ två sek), köpte lyxshakes som inte var så lyxiga, gjorde spratliga dirty dancing-hopp osv osv. Precis som alla andra dagar på stan. Sen åkte jag hem till Filip, vi tog lite kaffe och sedan tog vi bilen till Jakobsberg och Julia. Var där med några av Filips kompisar, gjorde och åt pizza, hängde ut genom förstren, pratade hemlisar och skrattade. Skrattade så otroligt mycket hela dagen igår. Det var en bra dag, men var trött när jag kom hem runt 02.30. Inte så konstigt, med tanke på att jag gått hemifrån 05.50 den morgonen. Lång dag.
 
Idag har jag varit ute och gått, läst teori, gymmat, städat, övningskört, lämnat in cykeln på lagning till Mårten osv. Cyklade hem från honom sen, kändes lite konstigt eftersom jag inte cyklat sedan i maj. Snart blir det väl kanske lite körande istället för cyklande. En vecka kvar tills teoriprovet och två dagar senare har jag uppkörningen. Nu håller vi tummarna och hoppas att det går vägen!
 
Måste sova nu, ska upp tidigt imorgon igen och jobba hela dagen lång. Vill verkligen inte jobba, men jag kommer vara så glad sen när jag får pengarna. Inte lätt när det är svårt.
Nu blir det sängen, hejs!

Kommentera

Publiceras ej