Bildzzzzzzz

0kommentarer

Hej hej hej!
 
Igår efter uppkörningen (har fortfarande inte fattat) åkte jag in till grönan med min lilla kusin. Det var hennes nionde födelsedag, och det som hon önskade sig allra mest var en dag på grönalund. Så det ordnade vi! Åkte karuseller, åt godis, glass och sockervadd, jagade barn, såg min syster bli bajsad på av en duva, kramades mm. En bra dag men var dödligt trött när jag kom hem vid 23.30. Drog en snabbdusch, la mig, och gick upp igen klockan 05 idag för att jobba.
 
Har nu under kvällen haffat lite kurslitteratur inför första kursen. Det är Allmän och Biofysikalisk kemi som blir första kursen och jag är en aning rädd. Nåväl, nu har jag fått två av böckerna som står på litteraturlistan, till ett jättebra pris! Jag är så nööööjd nu.
 
Ska upp tidigt imorgon igen och jobba heldag, så måste verkligen sova nu. Lite bilder också, som alltid. Här är fler foton från Aida-helgen.

Filip ser ut som en spindel.

Fin utsikt från bruket.

Sol till vänster och regn till höger.

Vi gjorde mat-mat!

Go-fika också.

Jag blev visst two-face av skuggan.

Fina Aida.

Filip gör syster Khaddidya haha.

Jag var bitter över mitt stressmunsår och drack kaffe.

Tosca-kakor, mums!

Kommentera

Publiceras ej