Tiden, vem har tiden?!

0kommentarer

Hej!

Jag har absolut ingen tid! Måste rusa till skolan om minre än tio minuter. Idag fyller lilla mamma 50 så  mormor är här nu och vi kom in med tårta till mami imorse. Under dagen ska det komma en massa människor och säga grattis osv. Så när jag slutar skolan vid fem är det bara att rusha hem, byta om och träffa släkten. Så jag har en känsla av att det blir fullt upp.

Imorgon efter skolan har jag lovat att vara barnvakt igen. Synd bara att jag har ett kemiprov på fredag. Kommer inte kunna plugga idag och nästan inget imorgon. Hjälp. Dessutom har jag en fotouppgift som jag borde ha några bilder tills på måndag. Jag åker ju till Sundsvall i helgen, så det vet jag inte heller hur jag ska hinna med.

Nåväl, jag får väl lösa det, men nu måste jag verkligen ta mig till skolan!
Pusshej

Känner mig lite såhär

Kommentera

Publiceras ej