Sova sova Säng säng säng

0kommentarer

Känner lite såhär.

Gick upp tidigt imorse för att jobba, jobba, jobba. Började 06.30 och var färdig åtta timmar senare. Tog mig in på gymmet som finns precis vid jobbet och slet lite. På jobbet finns det godis lite överallt, livsfarligt för mig. Jag kan inte riktigt hålla fingrarna i styr och de där himla godisarna lyckas alltid slinka ner i magen på ett eller annat sätt. Så det var skönt att få träna av sig lite, hähä.

Så efter både jobb och träning skulle jag släpa mig hem också. Gick till tåget i en rysligt långsam takt. Samma sak när jag skulle hem från tåget, upp för den "lilla" backen. Kan säga att jag i stort sett däckade i soffan när jag kom hem. Så läste bok i typ två timmar och lyckades typ läsa 40 sidor. Kändes som jag läst hur mycket som helst, vilken besvikelse när jag såg nummret på sidan. Vi har fått i uppgift i engelskan att läsa en bok av en engelsktalande författare som vunnit nobelpriset i litteratur. Jahapp, så jag tog den senaste vinnaren i hopp om en lite aktuell bok, men då var den såklart på 400 sidor. Så den lär väl ta sig ett tag att ta igenom, med tanke på dagens "hastighet".

Är helt slut, sitter nästan och nickar lite här. Så det blir väl sängen. Soooova, åh så skönt. Imorgon ska det tydligen bli busväder men jag hade tänkt kila ner på stadium och kanske införskaffa springtights. Nåväl, vi får se hur det blir.
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej