Slut på ledigheten

0kommentarer

Hallå

Det är söndag och sista dagen på lovet. Imorgon ska jag upp tidigt och ta mig ner till skolan, vill inte. Blir mindre och mindre motiverad för var dag som går. Snart kommer studenten och på ett sätt vill jag att tiden bara ska gå fortare och på ett annat vill jag att den ska stanna helt.

Har lite ångest över tiden efter gymnasiet. Är så less på skolan just nu så jag vet inte om jag orkar läsa vidare direkt. Samtidigt är det något som jag velat göra så länge. Flytta ska man ju göra också, om man hittar en lägenhet det vill säga. Åh, förvirring.

Nästa helg blir det hur som helst Sundsvall för min del. Victoria fyllde 19 nu i vecka så då ska jag upp och vara med på hennes födelsedagsfirande. Så himla trevligt, längtar verkligen. Blir väl tredje året i rad som jag är med på hennes födelsedagsgrill. Behöver nog komma bort lite, så det ska bli skönt.

Vill verkligen inte gå upp tidigt imorgon, men det hjälper ju inte att klaga. Så mig geniala plan är då att gå och sova, har hört att man blir pigg av det.
Hejdå och gonatt!

Kommentera

Publiceras ej