Påsklov

0kommentarer

Äntligen lite ledighet!

Jag måste säga att jag är dödligt trött och det här lovet är så efterlängtat. Fast det är alltid lite hatkärlek till lov måste jag säga. Alltid en massa plugg att göra på loven. Den här gången är det en biologirapport och att plugga till ett kemiprov som är veckan efter lovet. Nåväl, det löser sig väl det med.

Imorgon ska jag ta mig en välförtjänt sovmorgon och sedan åka till moster med familj. Ska dit med mami och äta påskmat. Det blir väl en massa namnam kan jag tänka mig. Man äter så läskigt mycket mat och godis på påsken. Eller ja, vid alla högtider egentligen.

Nu blir det sängen för min del, men ville bara säga glad påsk! Fast egentligen är den väl inte glad förän på söndag, på påskdagen alltså? Äh, det får vara glad påsk nu med.

GLAD PÅSK!

Kommentera

Publiceras ej