Mathelgen

0kommentarer

Hejsan (mamma och pappa. (De som inte förstår vad jag menar bör se denna) )

Nu har det ju varit påskhelg och jag måste säga att jag verkligen älskar påskmat. Mums vad gott det är! I fredags var jag och mamma hos moster och åt äggröra, bacon, korv, tårta, kakor, bullar och en massa godis såklart. Igår åt vi lax, ägghalvor med rom, potatis, knäckebröd, sill och annat smaskigt. Inte för att jag äter sill meeeeeeen, resten var gott!

Annars har det väl inte hänt så mycket. Mest njutit av de första lovdagarna, börjat skriva på min rapport, städat lite, varit ute och gått osv. Imorgon blir det jobb, sen har jag inte så mycket mer inplanerat. Riktigt skönt att bara kunna ta det lungt.

Nä nu måste jag sova, blir till att gå upp tidigt till jobbet imorgon.
Annandag påsk imorgon = storhelgstillägg = massa pengar ♥
Gonatt!

En söt liten påskkärring kom och plingade på, men vi hade bara frukt att bjuda den lilla stackarn på. Typ det värsta man kunde få när man gick sådär, det var ju godis man ville ha!

Hittade vitsippor när jag och mamma var ute och gick idag! Äntligen lite vår, men det är fortfarande så kallt.
'
Mmmmmmmmmmm, sachertårta, så gott!

Kommentera

Publiceras ej