Livet

0kommentarer

Det är inte lätt att ligga på topp kan jag säga!

I fredags åkte jag genom regn och snö mot Sundsvall. På lördagen firade vi Victoria med grillning och paket. Mycket rolig kväll, men jag var extremt trött, så gick hem lite tidigare hähä. Åkte ner till Stöckhölmet på söndag eftersom det var skola igen på måndag.

Små vinglas.

Anton var mästare på limbo!

Taggade!

Fotominen eller vad?

Mycket fokuserade grabbar under beer pong.

Efter skolan var det lite träning och pyssel. Det var skiva på kvällen och temat var "maskeradbalens mystik tar över". Så ja, man skulle ha på sig mask typ. Hittade ingen i Jakan, så gjorde en egen. Använde svart papper, en grillpinne, ögonskugga, hårspray och nagellack. Haha, bra pysselgrejer. Gjorde i ordning Maria också innan, sen sprang vi ner till tåget och åkte in till stan.

Skivan var faktiskt grymt rolig. Först satt vi bara och väntade på att kvällen skulle börja men sen, då blev det kaos. Trångt som bara den och folk blev utkastade till höger och vänster. Avslutade kvällen med fylledonken och nattbuss.

Mina fina!

Asså hahaha, titta Adrian som kikar fram ovanför/bakom oss. Hahaha.

Mårten var pimp.

Bitch please!

Danzzzz.

Hoppehopp.

Ihhh, fotominen igen!

Sammanfattningsvis en rolig kväll!

Nu kallar verkligeheten på mig och jag måste göra engelskan. Fast ska kanske springa en liten tur först. Ja, så gör jag nog.
Puss och kram, skumbanan!

Kommentera

Publiceras ej