Lite vår

0kommentarer

Hej!

Vaknade till solljuset som smet in mellan gardinerna. Blev glad, men var trött så snoozade ändå i en timme. Fick det särför lite stressigt eftersom jag skulle ner till gymmet och köra ett pass med Mårten. Kom lite sent men, hähä, det är ju nästan standard för mig. Körde i alla fall världens jobbigaste arm- och bröstpass. Grabbigapasset.se

Sedan tog vi bilisen upp hit, pluggade i fysik i solskenet och drack kaffe. Hade lovat Mårten att vi skulle ta en lite seriösare bild, så det gjorde vi också. Han åkte hem och jag pysslade på lite här hemma. Var grymt trött så landade i soffan. Har sett på film och tagit det lungt hela kvällen, riktigt skönt. Fick dock skuldkänslor eftersom jag inte pluggade. Galet att man ska behöva få det med tanke på hur mycket jag har pluggat den senaste tiden. Fast det är snart slut, och tur är väl det.

Serious- vs happyface

Nu blir det sängen

Kommentera

Publiceras ej