Längtar Efter Någon som kan Rädda Mig

0kommentarer

Den svenska björnstammen – Vart jag mig i världen vänder

Hej!

Skyndade mig ner till Maria förut för att hinna ta bilder. Självklart skulle ju min cykel krångla så fick leda den halva vägen. Tog några bilder lite snabbt innan jag rushade till stationen och tog tåget in till stan. Där letade jag och Amanda efter skorna jag la upp i förra inlägget. Slutade med att jag köpte ett par bruna och hon ett par blåa. Tog även en sväng in förbi bik bok´s galna rea och fick med mig två tröjor och ett par tights. Sen var det bara att åka mot naturhistoriska.


Vi fick lyssna på en föreläsning som hette "I pulvermosets land". Det var en man som pratade om vad som egentligen fanns i mat, e-nummer osv. Rätt intresant men projektorn dog efter halva tiden så då blev det lite drygt. När vi gick in på naturhistoriska var det fint väder och soligt. När vi kom ut igen var det grått, trist och regnigt. Tog några bilder när det fortfarande var fint, innan föreläsningen.


Nu har jag åtminstonde knåpat ihop min fotouppgift. Orkar inte bry mig, vill bara få det gjort haha. Nåväl, det blev som det blev. Lägger väl upp de bilderna senare. Nu måste jag sova, klockan är för mycket som vanligt. Imorgon blir det en lång dag med religionsplugg efter. Längtar som få till den långa helgen!
Gonatt!

Kommentera

Publiceras ej