Klad hest

0kommentarer

Hej!

Igår var det skiva inne på pure i stan. Det var väl trevligt, men inte i närheten av våran skiva måste jag säga. Nåväl, det var ju i alla fall trevligt att träffa folk! Jag och Maria tog sista tåget hem, så jag kom i säng vid 01.30 ungefär. Idag hade jag sovmorgon, så behövde inte gå upp förän vid 10. Hade dessutom bara en lektion, så det var inte direkt jobbigaste skoldagen heller.

Direkt efter skolan var det superfint väder, lite kallt men soligt. Så jag gick ut på en promenad istället för att sätta mig med plugget, sköntis. Dock så ligger ju plugget kvar tills nu. Imorgon börjar min första lektion vid ett, men jag och Maria ska ner till nio och göra massageprov. Kult. Nåväl, då blir det i alla fall gjort innan lovet.

Två bilder från igår:

CrÄzY girls!

Fotominen på!

Nu er jak tröt hest. Ska öva på massagen med mamma som patient (stackars henne!) och sedan blir det sängen.
HEJDA

Kommentera

Publiceras ej