∞ ∞ ∞ ∞

0kommentarer

Hej!

Imorgon är det sista skoldagen innan påsklovet. Herre vad skönt det ska bli. Ska träffa lite släkt, jobba en dag och kanske träffa lite friendz, annars ska jag sova, slappa och lata mig. Åh, så skönt. Vill ta mig tid att ha tråkigt och bara vara. Typ ligga i soffan en hel dag, den ultimata drömmen.

Idag har det varit soligt och fint, härligt med lite bättre väder. Det är dock rätt kallt fortfarande. Imorse började jag med prov vid nio och hade sedan håltimme i fyra timmar. Så gick hem, satte mig på balkonen och mös lite i solen. Satt i en timme, läste kemi, drack kaffe och producerade D-vitamin. Solen tog så pass bra att jag faktiskt fick en rand på axlarna. Sen var det bara att gå ner till skolan igen.

Sydde ju upp en klänning till studenten när jag var i Thailand, men den blev inte så bra. Inte superbra modell för mig och den passar inte ens riktigt. Vi har varit hos en kompis ikväll för att kolla om det gick att sy om den på något sätt, men det verkar bara vara pannkaka av alltihop. Så jag beställde en annan fårn Nelly häromdagen, den lär väl trilla ner i brevlådan snart. Hoppas jag.

Ungefär så här var det idag:

Kommentera

Publiceras ej