And I need fun fun fun in my life

1kommentarer

The Drums – I Need Fun In My Life

Hejeri!

Stressar runt här hemma ifall det skulle bli så att jag ska på skiva ikväll! Är fett taggad, men det lilla problemet är att jag inte har någon biljett. Skivan är dessutom i en pytteliten lokal, så de är slutsålda. Men jag såg en tjej på fb igår som hade två kvar. Tänkte inte på att skicka ett meddelande förän nu, då hon typ redan är på middagen. Nu har jag hur som helst fått tag på hennes nummer och hoppas på en biljett! Tills jag får veta är det ju lika bra att göra sig färdig. Temat för kvällen är svart, dödligt tråkigt måste jag säga. Meeeeeen, vad gör man.


Vårigt värre! Mamma var inne i stan för någon dag sen och såg körsbärsträden som blommade! Ska nog åka in någon dag och fota lite själv.

Nu måste jag sminka mig, välja kläder osv osv. Hoppas på en biljett, men vi får väl se vad som händer.
HEJDA

1 kommentarer

Josefin

01 May 2012 19:12

vad fin bild! :)

Kommentera

Publiceras ej