I'm on my way

0kommentarer

God kväll!

Idag har jag varit i skolan som vanligt.
Det enda ovanliga var att jag på fotot fick framkalla bilder för första gången, wiho! Det är verkligen full fart i skolan nu. Imorgon är det religonsprov, nästa vecka fysikprov, veckan efter det kemi och ytterligare en vecka senare har vi biologiprov. Livet, vad är det?

Imorgon ska jag åka till Gotland och min lilla mormor! Mamma tog båten imorse redan så idag har jag varit själv här hemma. Imorgon efter skolan blir det till att skynda sig hem, packa om i väskan och ta pendeln till Nynäshamn för avresa vid 20.05. Kommer hem igen på söndagen och det kommer ta flera år att komma hem nu när de bygger en massa på tvärbanan och allt vad det är. När vi sökte på SL stog det fyra byten från Nynäs till Jakan, vilket i vanliga fall brukar vara raka vägen. Nåväl, det löser sig nog.

Så nu ska jag läsa lite religon och kanske packa lite!

Puss puss puss puss!


Gotland är rätt fint har jag hört!

Kommentera

Publiceras ej