Hon bakar stora hon bakar små

0kommentarer

Tjenare!

Igår kan ha varit den längsta dagen i mitt liv. Gick upp vid 5 för att jobba. Slutade vid halv tre, kom hem en timme senare. Vid 4 kom Mårten, Hugo och Filip hit. Vi åt massa kakor, drack kaffe, pratade och började baka bullar. Jag hade tänkt att vi kunde göra typ två omgångar. Jo tjena, en omgång bullar tog typ 4 timmar haha. Så det blev vaniljbullar, namnam! Vi försökte smaksätta halva fyllningen med chokladsirap också, men det gick sådär.

Det hela slutade vid halv fyra då de åkte hem. Somnade kanske vid fyra, 23 timmar efter jag vaknat. Imorse då jag låg och sov min bästa skönhetssömn skulle telefonen såklart ringa vid 10. Sprang upp och hann dessutom inte svara. Blev lite less. Bakade i alla fall mera bullar, kanel den här gången, eftersom vi redan hade grejer till det hemma osv.

I fredags var det NTgymnasiets insparksfest också, kul!

Nu kommer lite bilder från dagarna.

Mårtens outfit på insparken. Sexi.

Posers!

Supergoda vaniljbullar!

Nu blir det lite mat, städning av köket, ut och springa och sedan plugg!

Heido!

Kommentera

Publiceras ej