En vän är en vän hur taskigt livet än gått

0kommentarer

Hola!

Nu är det söndag
igen och imorgon drar en ny vecka igång. Nu verkar det som att skolan ska dra igång ordentligt och lägga press på oss stackars studenter. På torsdag blir det matteprov, nästa vecka är det kemi och veckan efter det fysik. Åh, naturvetenskap, du mördar mig.

I helgen har jobbat och haft kusinerna här. Det var väldigt, väldigt trevligt men jag är då rätt trött också med tanke på antalet timmar sömn. Haha, pensionärsvarning på mig där!

Så ska väl gå och gosa ner mig i min nybäddade säng snart, men först lite bilder.

Vi var en massa barn som skulle se Håkan Hellström på grönan den 9 september.


H som i vadå? Jo Håkan!


Sofia var där!


En fin spelning, en fin Håkan.


Fin avslutning med mina fina (och lite tokiga) kusiner.

Fin helg, nu somnar jag

Kommentera

Publiceras ej