Bara att köra på

1kommentarer

Hallå i stugan!
Trött som ett djur efter skolveckan, men imorgon blir det att gå upp 5 och jobba! Mycket skönt att få in lite kosing, får lite panik när jag tänker på alla utgifter som kommer till våren. Med engelska C ska jag nog på en resa till typ Dublin, alla skivor som ska besökas lär inte heller vara billiga och studenten med alla kostnader vågar jag inte ens tänka på. Bara att jobba när man får chansen.

Imorgon är det blogawards i Kista så drar dit direkt efter jobbet och möter upp kusinerna. Så jag ska dit, armbågas med massa folk, förhoppningsvis springa in i HanaPee (Typ bästa bloggen, kärlek), ta massa bilder och sen ta med mig mina kära kusiner hem igen. Här ska vi laga mat, busa och prata in på småtimmarna, för så ska det vara.

Så med andra ord borde jag verkligen sova nu!
Puss och gonatt ♥

1 kommentarer

Joseful

17 Sep 2011 17:19

Fiskis, kor hart! Ha sa kul i helgen o krama kusinerna fran mig. Eller det ar nog lite sent for det men jaa... Idag ska vi aka ut pa Long Island och plocka applen, Jillian sager att de har en tradition att kasta applen pa svenskarna. Ett maste liksom. Sa jag raknar med en del blamarken, men det ska bli kul. Puss puss!

Kommentera

Publiceras ej