With flowers on the walls and golden door knobs

0kommentarer

Fryser jätteeeeeeh mykke!
Känns som att näsan och fingrarna ska trilla av. Nästan.

Sitter här och pluggar kemi. Kul liv. Det är jättesvårt och våran lärare har inte repeterat någonting alls. Eller gått igenom vad som hände på labbarna. Nej fy, opedagogiska lärare blir jag arg på. Så nu får man typ lära sig själv. Nä, nu ska jag sluta klaga!

Idag på skolan gjorde jag färdigt det sista med fotouppgiften. Det skulle vi skulle hålla på med fram till höstlovet så nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra på de lektionerna. På torsdag behövde jag i alla fall inte gå så då ska nog jag och mami fara in till stan. Ska förhoppningsvis köpa lite kläder och (om jag hittar) ett par svarta klackeskor. Sådär lagom basic. Har extrema cravings för kläder och skor just nu.

Måste jag nog sova snart. Går jag inte och lägger mig fryser jag väl fast här i det iskalla köket. Burr.
Gonatt


[ Jättebra musik ]

Kommentera

Publiceras ej