Stress

0kommentarer

Nämen hej.

Ska skriva högskoleprovet imorgon, som så många andra. Känner mig lite stressad men försöker bara intala mig själv att allt kommer gå bra. Egentligen tänker jag inte så mycket på hur själva provet kommer gå, det går som det går helt enkelt, men jag är orolig att jag ska glömma att ta med något, komma sent eller liknande. Har packat ner allt som kan tänka behövas osv så det är väl inget att vara orolig för egentligen. Nåväl. Det går som det går. Om 12 timmar sitter jag i skolan, antingen skrivandes eller fikandes. Blir nog bra hur som helst men kommer vara djuriskt trött när jag kommer hem igen, efter 8 timmar i skolan.

Det kommer gå bra. Det kommer gå bra. Det kommer gå bra. Det kommer gå bra. Det kommer gå bra.

Nu ska jag gå och läsa, sova som ett barn, sen ska jag stiga upp imorgon, pigg som en lärka, och skriva 2.0.
Det vore något det.

Nu blir det John Blund.


we♥it

Kommentera

Publiceras ej