Sjukis

0kommentarer

Hej friendz!

Blev under lördagkväll/natt sjuk så har därför slagit läger framför TVn med täcket över mig. Sov 14 timmar natten mellan lördag och söndag, gick och la mig igen vid tre på eftermiddagen och vaknade vid sex. Var dötrött vid halv elva så då la jag mig för natten och sov drygt tio timmar. Pigg tjej.

Idag mår jag bättre men har fortfarande en hemsk huvudvärk så jag ligger kvar här i soffan. Imorgon hoppas jag att jag mår så bra att jag kan gå till skolan. Nu vill jag verkligen inte missa något i skolan, har inte tid för det just nu haha. Turligt nog har jag inget prov nu i veckan men en missad genomgång kan göra så man inte fattar något alls. Huga vilken klagovisa det blev här då.

Med så här trist väder är det rätt skönt att ligga inne och kura. Fast huvudvärken skulle jag klara mig utan.



På återseende!

Kommentera

Publiceras ej