Where's your head at

1kommentarer

Nämen hallå.

Är less på allting nu. Egentligen inte mycket i skolan nu eller så men vill bara inte göra någonting alls. Förutom att sova möjligtvis. Har inte skrivit något vettigt här på ett tag så här kommer en liten update om hur min vecka sett ut.

I torsdags skrev jag nationella i Svenska B. Har ingen riktigt koll på hur det gick, men hoppas välpå det bästa. På kvällen åkte jag in till stan och åt världens godaste mat med min farbror och kusin.

I fredags åkte jag in till stan efter skolan och fikade med Elin. Det var mysigt minsann! Hon har varit i stan under veckan så det var väldigt trevligt att vi hann ses. Åkte hem och degade i soffan. Så skönt att bara ta det lungt. Såg på filmen en blomma i Afrikas öken. Den filmen var verkligen hemsk, inte sådär sorglig riktigt, mest hemsk. Men bra ändå!

Ikväll är min lila kusin här.
Vi har lagat mat, bakat kladdkaka, sett på shrek och läst Harry Potter. Imorgon ska jag och mami ta med henne på cosmonova, blir nog trevligt.

Nåväl. Nu ska jag väl sova snart. Lär väl bli väckt av plutten tidigt imorgon.
Gonatt ni fina.
Puss på er.

1 kommentarer

Josefin

21 Nov 2011 07:47

Men halla! Tva fragor. Vad har du for lila kusin? Och vad var det for farbror? Finns ju nagra att valja pa. Alskar alskar dig. Hors snart, puss!

Kommentera

Publiceras ej