Once I knew I was not magnificent

0kommentarer

Hej!

Idag har varit en fin och bra dag! Mitt humör har varit oväntat uppåt, trots att det är trist väder, skolan är jobbig, det är matteprov imorgon osv. Igår var jag superdeppig över matteprovet, kunde typ ingenting. Men idag när jag gjorde övningsprovet kunda jag de sista uppgifterna på första försöket och blev superglad! Så jag tänkte att jag kanske inte behövde plugga så mycket som jag tänkt och begav mig därför till ett spinningpass. Svävade nästan ut från friskis, var så nöjd med livet. Ja, livet kan vara bra fint ibland. Även om det bara är småsaker kan det göra stor skillnad.

Borde kanske ha pluggat mer ändå. Men nu är det som det är och nu ska jag sova. Imorgon ska jag gå upp och förhoppningsvis skriva ett bra prov!

Hörs senare!

Kommentera

Publiceras ej