Hosianna, Davids son

0kommentarer

Det är advent!

Så himla mysigt, vaknade av att mamma spelade just Hosianna, Davids son och anna adventsmusik. När jag smög ut till köket hade hon dukat fram frukost och tänt massa ljus, förutom de i adventsljusstaken. Så det var bara för mig att tända det första ljuset. Mysnivån på max kan man ju säga! Kände mig som ett litet barn igen. Det var alltid så speciellt att få tända ljuset eftersom vi var tre syskon och alla skulle absolut tända, helst det första ljuset.

Jag fyller år den fjärde advent i år, så nu är det tre veckor kvar tills jag blir myndig. Äntligeeeen! Sex dagar efter min födelsdag är det ju jul också så jag har nu knåpat ihop min önskelista till jul och födelsedag!

Önskelista år 2011:

  • Systemkamera
  • Armbandsur
  • Pengar till student och språkresa
  • Garn och mönster till en tröja
  • Påslakan Alvine Kvist från IKEA
  • IKEA (Presentkort/porslin/kuddar/whatevaa)
  • Capo
  • Urbanears plattan (färg: grass/sallad/teal)
  • Mysiga stickade tröjor
  • Pyjamasbyxor
  • Långa träningstights
  • White musk libertine (parfym från Body Shop)

Det blev en lång lista i år hehehihih.

Nu ska jag "mysa" med fysiken.
Hejdo.

Kommentera

Publiceras ej