HHV = Humant HerpesVirus

0kommentarer

Hola!

Under eftermiddagen har jag och Amanda jobbat duktigt med våran PowerPoint till en redovisning i mikrobiologi. Vi har virussjukdomar så det ska faktiskt bli kul att redovisa. Vi har nästan lagt ner mer tid på layouten än på själva faktan, men men. Det blir nog bra ändå, haha.

T-lymfocyt som attackeras av HIV (blåa)
cooolt va?

Imorgon är det torsdag
och lång skoldag. Direkt efter skolan är det bara att rusha hem och slänga i mig lite mat innan jag ska tillbaka till skolan igen. Imorgon har nämligen min skola öppet hus och jag ska vara guide för de nior som kommer och kollar på skolan. Blir nog trevligt det.

Har fysikprov nästa vecka = plugga hela helgen. Jag älskar verkligen fysik. Osså gör jag inte det ;PppPPpPp

På fredag blir det SACO-mässan
också, titta på lite vidareutbildningar och skolor. Får typ panik över att tiden går så fort och jag inte ens bestämt mig för vad jag vill bli. Eller ja, vad jag vill läsa vidare som. Snart har halva trean gått så studenten är inte långt bort. Känns som att första dagen i gymnasiet var igår. Blir lite nostalgisk här, men tiden går så fort!

Nåväl. Nu ska jag göra mig lite mat och softa.
Later!

Kommentera

Publiceras ej